Van moeheid minder last met de forward bend

Bekeken:
21477
Toegevoegd:
15/11/2011
Delen:
arrow twitter

Johan Louncke
Yoga-instructeur

Moeheid tegengaan met de forward bend

De Forward Bend, Voorwaartse Buiging of Utthanasana helpt je om moeheid te bestrijden!

In dit filmpje toont Johan Louncke hoe je de Forward Bend moet uitvoeren. Zoals je merkt gaat hij bij iedere ademhaling dieper in de oefening. Uiteraard moet je niet verwachten dat je de Forward Bend vanaf de eerste keer op deze manier kan uitvoeren, je spieren moeten nog stretchen, je lenigheid moet groeien!

Voordelen van de Forward Bend

  • Kalmeert je brein en helpt stress en milde depressie te verminderen
  • Stimuleert lever en nieren
  • Stretcht de hamstrings, kuiten, heupen
  • Versterkt dijen en knien
  • Verbetert de spijsvertering
  • Verlicht de symptomen van de menopauze
  • Vermindert moeheid en angsten
  • Verlicht hoofdpijnt en slapeloosheid
  • Werkt therapeutisch voor astma, hoge bloeddruk, onvruchtbaarheid, osteoporosis en sinusitis

D ultieme manier om moeheid te bestrijden is uiteraard...genoeg slaap nemen!!!

Verwante filmpjes
Reacties & suggesties
Om een reactie te plaatsen dien je je in te loggen.
 
Concept, realisatie en ontwerp: You-View.tv| Contact | 2011 Disclaimer |